Εγγύηση
Η εταιρεία Ε. Καλογερόπουλος και ΣΙΑ ΕΕ συνεργάζεται με αξιόπιστους προμηθευτές προκειμένου να παρέχει στους πελάτες της προϊόντα σύγχρονης τεχνολογίας, με αξιοπιστία. Εγγύηση έχουν τα προϊόντα που καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή τους (π.χ. ηλεκτρικά εργαλεία). Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά βλάβες που οφείλονται στον κατασκευαστή. Κάθε άλλη φθορά ή βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή.
Με την παραλαβή των προϊόντων σας, διαβάστε προσεκτικά τους όρους και στείλτε την εγγύηση ή δηλώστε την αγορά, όπου αυτό προβλέπεται (ηλεκτρικά εργαλεία) στον κατασκευαστή, μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, για το δικαίωμα επιστροφής ή αντικατάστασης, ακόμη και όταν καλύπτεται από την εγγύηση, θα πρέπει να έχετε στην κατοχή σας τα αποδεικτικά αγοράς του προϊόντος μαζί με την εγγύηση, αν τυχόν σας ζητηθούν.
Επιστροφές προϊόντων
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών εφόσον από την ημερομηνία παραλαβής τους
α. μας ενημερώσετε το αργότερο σε 2 εργάσιμες. Τηλεφωνικώς στο 210 60 84 513 ή με email στο info@ekalogeropoulos.gr
β. βρίσκονται στην συσκευασία τους άθικτα, σε άριστη κατάσταση
γ. συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς
δ. δεν πρόκειται για χρώματα σε αποχρώσεις ή άλλα είδη κατά παραγγελία του αγοραστή
ε. η εταιρεία μας παραλάβει εντός 14 ημερολογιακών ημερών τα προϊόντα/παραγγελία που επιστρέφεται
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων/παραγγελίας μπορεί:
α. να γίνει επιστροφή της αξίας τους, ακριβώς με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποίησε ο αγοραστής. Η διαδικασία γίνεται άμεσα με την παραλαβή των προϊόντων και τη διαπίστωση της καλής τους κατάστασης
β. να παραμείνει ανοικτός λογαριασμός για επόμενη αγορά
γ. να γίνει άμεση αντικατάσταση με άλλο προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση εάν προκύψουν κόστη αποστολής – παραλαβής τα αναλαμβάνει όλα ο αγοραστής
Διευκρινήσεις κατά περίπτωση
Για επιστροφές αγορών e-shop με τιμολόγιο, είναι απαραίτητη η έκδοση δελτίου αποστολής από τον πελάτη. Το προς επιστροφή προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με το σχετικό δελτίο αποστολής/επιστροφής που θα αναφέρει ευδιάκριτα τα στοιχεία του αρχικού τιμολογίου αγοράς, ώστε να εκδοθεί το σχετικό πιστωτικό τιμολόγιο.
Για επιστροφές αγορών e-shop με απόδειξη λιανικής, ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (το οποίο θα συνοδεύεται με το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς) και να προχωρήσει σε αντικατάσταση με άλλο προϊόν τουλάχιστον ισόποσης αξίας.
Σε κάθε περίπτωση εάν προκύψουν κόστη αποστολής – παραλαβής – επιστροφής τα αναλαμβάνει όλα ο αγοραστής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Με σεβασμό στους πελάτες μας, λαμβάνουμε όλα τα μέτρα ώστε τα προϊόντα μας να φθάνουν στα χέρια σας ασφαλή. Παρακαλούμε να ελέγχετε την κατάσταση των δεμάτων κατά την παραλαβή τους από την εκάστοτε εταιρεία μεταφοράς για τυχόν φθορές που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά.
Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, για τα οποία ευθύνεται αποκλειστικά η εταιρεία μας, το κόστος επιστροφής και εκ νέου αποστολής της παραγγελίας επιβαρύνει την εταιρεία. Απαραίτητη προϋπόθεση, σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να ενημερώσετε την εταιρεία μας το αργότερο 2 εργάσιμες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.
Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων/παραγγελίας ο αγοραστής αναλαμβάνει τα κόστη αποστολής - παραλαβής και ισχύουν όλες οι προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν.
Δικαίωμα αναιτιολόγητης Υπαναχώρησης
Ο πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος διατηρεί το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, που έκανε ηλεκτρονικά. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με άθικτη συσκευασία και το σύνολο των παραστατικών που το συνοδεύουν. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά με απλή επιστολή, στην οποία θα πρέπει να αναφέρονται τα στοιχεία του παραστατικού, αναλυτική περιγραφή του προϊόντος για το οποίο ασκείται το δικαίωμα υπαναχώρησης καθώς και τα στοιχεία του αιτούντος. Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής και εφόσον τηρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις να αποδώσει στον πελάτη το τίμημα που εισέπραξε για το προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο εφόσον ο πελάτης έχει ξοφλήσει το σύνολο της παραγγελίας και κάθε ποσό που σχετίζεται με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής του προϊόντος. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει ακριβώς με τα ίδια μέσα της πληρωμής. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού.
Εξαιρέσεις δικαιώματος υπαναχώρησης αποτελούν: Σε περίπτωση που η συσκευασία των προϊόντων δεν είναι άθικτη, τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή σε διαφορετική συσκευασία από αυτή που παρέλαβε ο πελάτης. Επιστροφές δεν γίνονται σε προϊόντα για τα οποία η επιχείρηση πραγματοποιεί ειδική παραγγελία για λογαριασμό του πελάτη, δεν ανήκουν στον κατάλογο προϊόντων ή έχουν παραχθεί αποκλειστικά κατόπιν εντολής του πελάτη π.χ. χρωματισμός χρωμάτων κοκ. Η παραλαβή του προϊόντος έχει γίνει από το φυσικό κατάστημα της εταιρείας. Επίσης, ο πελάτης δεν δικαιούται υπαναχώρησης σε κάθε περίπτωση που αυτό προβλέπεται από το νόμο.
Δικαίωμα Ακύρωσης παραγγελίας
Η ακύρωση ή τροποποίηση παραγγελίας δεν επιβαρύνει τον πελάτη πριν ο πελάτης λάβει σχετικό email ολοκλήρωσης παραγγελίας (π.χ αριθμός φορτωτικής).
Σε διαφορετική περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας.
Επιστροφές παραγγελίας λόγω καθυστέρησης
Εφόσον η παραγγελίας σας αποδεδειγμένα καθυστερήσει να αποσταλεί από την έδρα μας πέραν του προγραμματισμένου χρόνου, ο πελάτης έχει δικαίωμα να μην παραλάβει την παραγγελία του, ενώ τα κόστη αποστολής-επιστροφής βαρύνουν την εταιρεία. Για καθυστερήσεις που δεν ευθύνεται η εταιρεία μας (φόρτος εργασίας ταχυμεταφορών, απεργίες, ακραία καιρικά φαινόμενα κοκ), η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να σας ζητηθεί να συμπληρώσετε σχετικό έντυπο που θα δηλώσετε γραπτώς το αίτημα επιστροφής, ακύρωσης ή υπαναχώρησης.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα που επεστράφησαν είναι σε οποιαδήποτε κατάσταση (φθορά, αλλοίωση συσκευασίας κοκ) διαφορετική από αυτή που παρελήφθησαν η εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να μην επιστρέψει τμήμα ή όλη την αξία της παραγγελίας.
Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος ενδέχεται να διαφέρουν από αυτές του φυσικού καταστήματος.
Περισσότερες σχετικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ